Alates käesoleva aasta jaanuarist teenindab Euroopa ühte juhtivat moe- ja elustiilikaupade ostukeskkonda Zalando rahvusvahelisse dentsu gruppi kuuluv digitaalmeedia agentuur iProspect. Dentsu grupi agentuur vastutab turunduskampaaniate eest meedias kokku 25 Euroopa riigis, sealhulgas Eestis ja teistes Balti riikides.
iProspect valiti parimaks ülimalt konkurentsitihedaks kujunenud konkursil, mille eesmärk oli koondada kogu meediategevus ühte agentuuri, kiirendades seeläbi turgudeülest koostööd ja rahvusvaheliste kampaaniate järjepidevust.
Zalando nägi iProspecti eelistena nii rahvusvahelist haaret kui võimalust laiendada oma turunduskanalite valikut dentsu grupi abiga, kuid Zalando teatel tõi konkursi võidu digitaalmeedia agentuuri strateegiline nägemus ning kompetents brändiloomes ja tulemusturunduses.
“Zalando brändi positsioon on igas regioonis mõnevõrra erinev ning sellega kaasnevad igal turul omad väljakutsed. Saame kasutada oma globaalset haaret, teadmisi kohalikust meediaturust ning laia kompetentsipagasit, aitamaks Zalandol neid väljakutseid lahendada ning kinnitada kanda juhtiva moeostude sihtkohana ka Eesti e-maastikul,” kommenteeris alanud koostööd iProspecti Eesti juht Roger Puks.
Koostöö raames vastutab iProspect nii traditsioonilise kui digitaalse meedia planeerimise ja ostmise eest Zalando 25 turul, sealhulgas näiteks kõigil Euroopa suurtel turgudel nagu Saksamaa, Suurbritannia, Hispaania, Itaalia – aga ka väiksematel turgudel nagu Eesti, Läti ja Leedu.
iProspect kuulub Eestis Dentsu Estonia AS konsolideerimisgruppi, mille koosseisus tegutsevad juhtivad meediaagentuurid Carat ja dentsu X ning analüütikaettevõte Data2Decisions.
Dentsu Estonia AS on Eestis tegutsenud kokku 25 aastat ja tema konsolideerimisgruppi kuuluvate tütarettevõtete 2021. aasta käive oli 38,8 miljonit eurot. Dentsu Eesti kontoris töötab 35 inimest, Baltikumis 130.