Meedia tarbimine hakkab vaikselt stabiliseeruma

Meedia tarbimine hakkab vaikselt stabiliseeruma

Dentsu Estonia on, alates riigis välja kuulutatud eriolukorrast, teinud ülevaateid meediakanalite tarbimise trendidest. Järgnevalt võtab Dentsu Estonia meediastrateeg Piia Pundi kokku, kuhu on jõudnud meedia tarbimine eriolukorra kuuendaks nädalaks. 

“Tundub, et olukord hakkab stabiliseeruma. Nagu uudistest ja erinevatest uuringutest võib lugeda, võib selle taga olla inimeste teatud väsimus antud olukorrast ja kindlasti on oma roll ka saabunud ilusamatel ilmadel”, toob Piia välja stabiliseerumise tagamaad. 

Tema sõnul TV-s suuri muutusi võrreldes eelmise kahe nädalaga ei ole. Kommertskanalitega veedetud aeg on 16. nädal väikeses languses, küll aga võrdluses märtsi keskmisega +1% kasvutrendis. Sama stabiilsete numbritega jätkab ka TV daily reach. Kohalikud digikanalid on jõudnud kriisieelsete mahtudeni.

Tuginedes KANTAR Emori analüüsile raadio ning muusikakuulamise uuringu kohta, võib öelda, et muutused on toimunud nii kuulamisajas kui ka kuulamiskohtades. Üldiselt raadio kuulamine märtsi teises pooles mõnevõrra kasvas. Enim on ootuspäraselt kasvanud kodus kuulamise osakaal. Rohkem infot leiab ka siit: https://www.kantaremor.ee/blogi/kas-eriolukord-on-avaldanud-moju-raadiokuulamisele/

Aprilli teise nädala seisuga on Tallinna liikluskoormusest säilinud 67%. Suuremad välimeediaettevõtted on oma planeeringutesse lisanud veel erinevaid pakette ning pakkumisi. 

Täpsustavad küsimused oodatud piia.pundi@dentsuaegis.com 

Dentsu Estonia ülevaade meediate lõikes on alla laetav SIIT: Laadi alla