Märtsis liitus dentsu Eesti agentuuribrändide grupiga pikaajalise ja erinevate valdkondade turundusstrateegiate loomise ja elluviimise kogemusega Anna Kuulmann, kelle ülesandeks on luua agentuuri klientidele uuenduslikke ja ärikasvule suunatud lähenemisi ning toetada digipööret.
“Minu mitmekülgne turunduskarjäär on toonud mind dentsusse, kus hinnatakse kõrgelt mulle olulisi väärtusi – strateegilist ja integreeritud turundust, andmepõhist lähenemist ja kasvu läbi innovatsiooni. Dentsus on mul võimalus olla strateegiliselt loominguline ja luua laialdast mõju koostöös kompetentse tiimi ja põnevate klientidega,“ selgitas dentsuga liitumist Anna Kuulmann.
Anna sai enda sõnul meediapisiku aastaid tagasi, kui üks tema esimestest turundusega seotud töökohadest oli just nimelt meediaagentuuris. Hiljem on ta täitnud erinevaid turunduse ja brändinguga seotud rolle avalikus sektoris, IT lahendusi eksportivate ettevõtete toetamisel, konsultandina turunduse ja digimuutuse teemadel, avaliku esinejana ja kohaturunduse strateegina.
Üks märgilistest peatükkidest tema senises karjääris on olnud Eesti IKT-Demokeskuse käivitamine aastatel 2010-2015 ning sellele järgnenud e-Eesti Esitluskeskuse juhtimine. Seal aitas Anna kasvatada e-Eesti brändi ja tuntust rahvusvahelistel turgudel, tõstes sellega nii Eesti riigi brändi kui digiriigi tuntust, pehmet mõju ja konkurentsivõimet.
„Anna rikkalik kogemus ning ülimalt küps ja kõikehõlmav vaade strateegiate loomisele annab tugeva tõuke meie tiimile ning väärtusliku väljundi meie klientide äriliseks kasvuks,“ rääkis Dentsu Estonia ASi juht Kaspar Küünarpuu. „Anna töö B2C, B2B kui ka B2G turunduses kui ka kogemus nii kohalikule kui rahvusvahelisele turule orienteeritud klientidega tähendab dentsule võimalust rakendada maksimaalselt nii meie pikaajalist Eesti turu kogemust kui ülemaailmse võrgustiku võimalusi,“ lisas Küünarpuu.