Dentsu meediatrendid 2024: Millised on trendid ja väljakutsed turundajatele järgneval aastal?

Dentsu meediatrendid 2024: Millised on trendid ja väljakutsed turundajatele järgneval aastal?

Meil on hea meel kutsuda dentsu 2024. aasta 10 meediatrendi
The Pace of Progress veebinarile 15. novembril kell 15:00.

Dentsu meediaagentuuride (Carat, Dentsu X ja iProspect) rahvusvahelised eksperdid on taas koostanud 10 meediatrendide ennustust peegeldamaks võimalusi ja väljakutseid, mis järgmisel aastal meediamaastikku mõjutavad.

Meediatrendide aruanne uurib, kuidas generatiivne tehisintellekt võiks viia meedia efektiivsuse uuele tasemele, intensiivistuvat võidujooksu tehnoloogiaplatvormide vahelises rahaks tegemises ning tervikliku majanduse järjest suurenevat tähtsust.

Veebinaril arutlevad dentsu grupi agentuuride esindajad:

  • dentsu ja dentsu x juht Kaspar Küünarpuu
  • dentsu strateegiajuht Kristiina Kaasiku
  • meediaagentuuri CARAT juht Kristo Reiland
  • digiagentuuri iProspect juht Roger Puks

Veebinarile saab registreerida siin.

Kõik, kes soovivad, saavad veebinari lõpus ka dentsu Media Trends 2024
The Pace of Progress raporti kogu mahus 45 lehekülge.