Dentsu Aegis Networkist saab dentsu

Dentsu Aegis Networkist saab dentsu

Rahvusvaheline agentuuride grupp Dentsu Aegis Network jätkab tööd dentsu brändi all. Uus bränd võetakse kasutusele kõigis 145 riigis, sealhulgas Eestis, kus dentsu brändi alla kuuluvad meedia- ja digiagentuurid Carat, Vizeum, iProspect, Isobar ja ökonomeetriliste mudelitega tegelev Data2Decisions.

Dentsu Estonia juht Britte Maidra sõnas, et ettevõtte uus nimi – dentsu – tähendab ka väga palju sisulisi täiendusi agentuuride töös.

„Oleme rahvusvahelise ettevõttena alati olnud tihedalt seotud dentsu teiste riikide esindustega, nüüd oleme aga veelgi rohkem integreeritud dentsu piiride-ülesesse tegevusse, millel on suur lisaväärtus nii meie klientidele kui dentsu Eesti tiimile,“ sõnas Maidra. 

Ta tõi näitena esile, et koostöö tagab selle, et kasutada saab maailmatasemel tööriistu ja uuringuid, mis on meedia- ja turundustöös vajalikud. Lisaks viiakse koos läbi ühiseid töötubasid ja jagatakse know-how’d, millest võidavad nii töötajad kui kliendid.

Rõõmustada saab ka selle üle, et dentsu Eesti turul tehtud lahendused on inspiratsiooniks ja õppimiskohaks teistele – sealhulgas suurematele riikidele. Näiteks oleme Eestis välja töötanud dashboarde, mida nüüd rakendatakse kordades suuremates riikides,“ tõi Maidra näitena esile.

Ta rõhutas, et dentsu nii brändina kui ka kõikide oma agentuuride igapäevatöös lähtub sellest, et meedia-, kommunikatsiooni- ja digivaldkonnas tegutsemine oleks andmepõhine, käiks tehnoloogilise arenguga käsikäes ja lähtuks läbivalt kliendist ning tema eesmärkidest.

Brändi ja selle alla koonduvate agentuuride ühine eesmärk on olla rahvusvaheliselt andmete-, analüütilise planeerimise ja kliendikeskse teenuse turuliider.

Tööandjana lähtub dentsu Open Team filosoofiast ehk iga töötaja saab reaalselt osa rahvusvahelise suurettevõtte privileegidest – koolitus- ja arenguprogrammidest, workshopidest jms, kus kokku saavad nii Aasia, Euroopa kui ja USA kolleegid.

„See loob aluse ka erialaseks töörändeks ehk dentsu grupi sees on võimalik liikuda tööle, kas samale või uuele huvipakkuvale ametikohale kõikides dentsu riikides ning lüüa kaasa maailmatasemel turundus- ja meediaagentuuri töös,“ selgitas Maidra ja lisas, et näiteks on dentsus värskelt alustanud ka talentide programm Trailblazer, kuhu said kandideerida kõikide riikide töötajad – sh dentsu Eesti töötajad, kelle kandidatuur oli ka edukas.

Tänaseks dentsu Estonia brändi all töötav ettevõte koosneb viiest agentuurist: Carat, Vizeum, iProspect, Isobar ja Data2Decision, kus töötab ühtekokku 40 inimest.

Ettevõte on Eestis tegutsenud 23 aastat ning lisaks on dentsu Estonial tütarettevõtted Lätis ja Leedus.

Dentsu on rahvusvaheline agentuuride grupp, mille peakontor asub Jaapanis.

145 riigis töötab dentsu üksustes enam kui 66 000 inimest.

Lisainformatsioon
Britte Maidra
Britte.maidra@dentsu.com
Tel: 50 54 163