Dentsu hinnangul kasvavad tarbijate sihtimiseks nii reklaamivõimaluste hulk kui ka platvormide poolt pakutavad andmed. Reklaamija väljakutseks on leida kanalite kombinatsioon, mis tagab...
Blog
Dentsu 2025 meediatrendid | II osa: suure mõjuga lood
Dentsu hinnangul on lugude jutustamine muutumas brändidele parimaks võimalikuks strateegiaks, et kasutada ära algoritmidest juhitud leviku efekt ja saavutada loodud sisule suurem...
Dentsu 2025 meediatrendid | I osa: algoritmiajastu mõju tarbijale ja turundajale
Igal aastal tutvustab rahvusvaheline meediaagentuuride grupp dentsu kümmet maailma meedia- ja turundusmaastikku mõjutavat trendi. Dentsu raportis “The Year of Impact: 2025 Media Trends“ välja...
Dentsu prognoosib 2024. aastaks globaalset reklaamikulutuste tõusu 5,0%
Prognoositakse, et 2024. aastal kasvavad reklaamikulutused kogu maailmas 5,0%, vastavalt dentsu globaalsetele reklaamikulude prognoosidele, mida aasta keskel uuendatakse, uurides suuri muutusi reklaamikuludes...
Dentsu digiagentuuri iProspect juhiks sai Veiko Paalandi
Veebruaris liitus dentsu Eesti tiimiga pikaajalise tulemusturunduse ja turu-uuringute kogemusega Veiko Paalandi, kelle ülesandeks on iProspecti juhina kasvatada dentsu digiturunduse teenuseid ja...
Dentsu meediatrendid 2024: Millised on trendid ja väljakutsed turundajatele järgneval aastal?
Meil on hea meel kutsuda dentsu 2024. aasta 10 meediatrendi The Pace of Progress veebinarile 15. novembril kell 15:00. Dentsu meediaagentuuride (Carat,...