Dentsu Grupp alustab koostööd SEB Pangaga Eestis, Lätis ja Leedus. 2025. aasta teises pooles toimunud meediaagentuuri hanke tulemusena valis SEB oma uueks...
Blog
Dentsu Making Sense 2025 konverentsil: turundus peab looma mõtet, mitte müra
Making Sense 2025 konverents tõi Tallinnasse rahvusvahelised turundusmaailma mõtlejad, kelle sõnumid koondusid ühele kesksele ideele: turundus peab muutuma targemaks, tähenduslikumaks ja inimest...
Dentsu globaalne reklaamikulutuste prognoos 2025: globaalne reklaamikulu küündib pea triljoni dollarini.
Juunis avaldatud dentsu Data Artist Mongoli (DDAM) raport koondab kõige värskemad meediainvesteeringute trendid 56 turul, pakkudes selget ülevaadet ja soovitusi, kuidas brändid...
Dentsu digiagentuuri iProspect asus juhtima Kristel Kongas
Aprillis 2025 liitus dentsu Eestiga Kristel Kongas, asudes juhtima agentuuri iProspect – dentsu globaalse digitaalse kasvuturunduse agentuuri Eesti üksust. Üle 15-aastase turundus- ja ettevõtluskogemusega Kristel on...
The Gen Z Effect report 2025 – Mõju Aasta kujundamine
Dentsu tutvustab: The Gen Z Effect – raport sellest, kuidas Z-põlvkond muudab meediamaastikku. Dentsu avaldas aruande The Gen Z Effect: Shaping the...
Dentsus alustab strateegiajuhina Anna Kuulmann
Märtsis liitus dentsu Eesti agentuuribrändide grupiga pikaajalise ja erinevate valdkondade turundusstrateegiate loomise ja elluviimise kogemusega Anna Kuulmann, kelle ülesandeks on luua agentuuri...





