Dentsu tutvustab: The Gen Z Effect – raport sellest, kuidas Z-põlvkond muudab meediamaastikku. Dentsu avaldas aruande The Gen Z Effect: Shaping the...
Blog
Dentsus alustab strateegiajuhina Anna Kuulmann
Märtsis liitus dentsu Eesti agentuuribrändide grupiga pikaajalise ja erinevate valdkondade turundusstrateegiate loomise ja elluviimise kogemusega Anna Kuulmann, kelle ülesandeks on luua agentuuri...
Dentsu 2025 meediatrendid | III osa: fookuses on kvaliteet
Dentsu hinnangul kasvavad tarbijate sihtimiseks nii reklaamivõimaluste hulk kui ka platvormide poolt pakutavad andmed. Reklaamija väljakutseks on leida kanalite kombinatsioon, mis tagab...
Dentsu 2025 meediatrendid | II osa: suure mõjuga lood
Dentsu hinnangul on lugude jutustamine muutumas brändidele parimaks võimalikuks strateegiaks, et kasutada ära algoritmidest juhitud leviku efekt ja saavutada loodud sisule suurem...
Dentsu 2025 meediatrendid | I osa: algoritmiajastu mõju tarbijale ja turundajale
Igal aastal tutvustab rahvusvaheline meediaagentuuride grupp dentsu kümmet maailma meedia- ja turundusmaastikku mõjutavat trendi. Dentsu raportis “The Year of Impact: 2025 Media Trends“ välja...
Dentsu prognoosib 2024. aastaks globaalset reklaamikulutuste tõusu 5,0%
Prognoositakse, et 2024. aastal kasvavad reklaamikulutused kogu maailmas 5,0%, vastavalt dentsu globaalsetele reklaamikulude prognoosidele, mida aasta keskel uuendatakse, uurides suuri muutusi reklaamikuludes...