Dentsu tutvustab: The Gen Z Effect – raport sellest, kuidas Z-põlvkond muudab meediamaastikku.
Dentsu avaldas aruande The Gen Z Effect: Shaping the Year of Impact, põhjaliku analüüsi sellest, kuidas Z-põlvkond annab uue tähenduse sisuloomele, tarbimisele ja kontaktide loomisele kiiresti muutuval meediamaastikul.
Aruanne tugineb dentsu kogutud andmetele ja samuti Dentsu iga-aastasele 2025 Media Trends raporti järeldustele ning pakub põhjalikku ülevaadet meedia tulevikku kujundavatest suundumustest. See eriväljaanne sisaldab nii Dentsu Gen Z ekspertide kui ka kvalitatiivse uuringufirma Imagen Insightsi arvamusi. Imagen pakub ettevõtetele operatiivseid kvalitatiivseid ülevaateid, mis toetavad brändi, turunduse ja strateegiate arendamist erinevate tarbijagruppide hinnangutele tuginedes.
Peamised teemad:
- Tehisintellekti juhitud sisu ja algoritmipõhise planeerimise kasv.
- Nišisihtrühmade esiletõus ja nende kasvav mõju.
- “Mikrohetkede” efekt ja internetti ühendatud televisiooni mõju.
“Gen Z ei lihtsalt navigeeri meediamaastikul, vaid nad muudavad reegleid,” sõnas Nate Nicely, Dentsu meedia globaalse turunduse juht.
“See Z-põlvkonna esindajate ja digiekspertide hinnangutele tuginev raport julgustab brände ja turundajaid ühendust looma põlvkonnaga, mis on ümber kujundamas kulutuuri ja meediamaastikku.”
The Gen Z Effect on oluline lugemine ettevõtetele, kes soovivad mõista ja suhelda selle mõjuka generatsiooniga viisil, mis tõesti kõnetab.
Raporti täisversioonis saab allalaadida siin.
Kutsume teid jälgima Dentsu Eesti LinkedIn’i lehte, kus jagame aktuaalseid valdkonna raporteid, turu ja tarbijate trende, strateegiaid ja väärtuslikke uuringuid.