Märtsis liitus dentsu Eesti agentuuribrändide grupiga pikaajalise ja erinevate valdkondade turundusstrateegiate loomise ja elluviimise kogemusega Anna Kuulmann, kelle ülesandeks on luua agentuuri...
Blog
Dentsu 2025 meediatrendid | III osa: fookuses on kvaliteet
Dentsu hinnangul kasvavad tarbijate sihtimiseks nii reklaamivõimaluste hulk kui ka platvormide poolt pakutavad andmed. Reklaamija väljakutseks on leida kanalite kombinatsioon, mis tagab...
Dentsu 2025 meediatrendid | II osa: suure mõjuga lood
Dentsu hinnangul on lugude jutustamine muutumas brändidele parimaks võimalikuks strateegiaks, et kasutada ära algoritmidest juhitud leviku efekt ja saavutada loodud sisule suurem...
Dentsu 2025 meediatrendid | I osa: algoritmiajastu mõju tarbijale ja turundajale
Igal aastal tutvustab rahvusvaheline meediaagentuuride grupp dentsu kümmet maailma meedia- ja turundusmaastikku mõjutavat trendi. Dentsu raportis “The Year of Impact: 2025 Media Trends“ välja...
Dentsu prognoosib 2024. aastaks globaalset reklaamikulutuste tõusu 5,0%
Prognoositakse, et 2024. aastal kasvavad reklaamikulutused kogu maailmas 5,0%, vastavalt dentsu globaalsetele reklaamikulude prognoosidele, mida aasta keskel uuendatakse, uurides suuri muutusi reklaamikuludes...
Dentsu digiagentuuri iProspect juhiks sai Veiko Paalandi
Veebruaris liitus dentsu Eesti tiimiga pikaajalise tulemusturunduse ja turu-uuringute kogemusega Veiko Paalandi, kelle ülesandeks on iProspecti juhina kasvatada dentsu digiturunduse teenuseid ja...