Prognoositakse, et 2024. aastal kasvavad reklaamikulutused kogu maailmas 5,0%, vastavalt dentsu globaalsetele reklaamikulude prognoosidele, mida aasta keskel uuendatakse, uurides suuri muutusi reklaamikuludes...
Blog
Dentsu digiagentuuri iProspect juhiks sai Veiko Paalandi
Veebruaris liitus dentsu Eesti tiimiga pikaajalise tulemusturunduse ja turu-uuringute kogemusega Veiko Paalandi, kelle ülesandeks on iProspecti juhina kasvatada dentsu digiturunduse teenuseid ja...
Dentsu meediatrendid 2024: Millised on trendid ja väljakutsed turundajatele järgneval aastal?
Meil on hea meel kutsuda dentsu 2024. aasta 10 meediatrendi The Pace of Progress veebinarile 15. novembril kell 15:00. Dentsu meediaagentuuride (Carat,...
Dentsu kaardistas tarbijaid enim mõjutavad finantsvaldkonna trendid
Rahvusvaheline meediaagentuuride grupp Dentsu võttis kokku olulisimad finantsvaldkonna trendid, mis võivad mõjutada tarbijaid ning tarbimist järgnevad 10 aastat. Kõik nimetatud trendid mõjutavad...
Dentsu motivatsioonide uuring ehk “The why beyond the what”
Tarbijad võivad käituda küll kindlal moel, kuid nende aluseks olevad motiivid on sageli erinevad. Miks inimesed teevad neid asju, mida nad teevad...
Dentsukad Terevisioonis – valimised sotsiaalmeedias
Eelmise nädala valimiste pöörises käisid dentsukad Terevisiooni saates külas ja arutasid selle aasta valimiste poliitreklaamidest sotsiaalmeedias. Kuigi võib tunduda, et poliitreklaami koheldakse...