Triin Kullison on vanemanalüütik dentsu gruppi kuuluvas turundusefektiivsust mõõtvas konsultatsiooniettevõttes Data2Decisions. Triin võttis osa agentuurisisesest töövahetuse programmist ning veetis 3 kuud dentsu...
Uudised
Dentsu ja Norstati COVID-19 meediatarbimise uuringu 3. laine tulemused
Dentsu Data Labis viis oktoobrikuus taas läbi uuringu koostöös uuringufirmaga Norstatiga COVID-19 järelmõjude osas. Selgus, et sügiskuudel on oluliselt muutunud tarbijate liikumisharjumused ehk eelistatakse varasemast enam jalgsi- või jalgrattaga liikumist ning meediatarbimine teinud olulise kasvu. Kommenteerib dentsu uuringute juht Liisel Kalda...
Dentsu grupi CMO Survey 2020 uuringutulemused
Dentsu grupi CMO Survey 2020 uuring: turundajate number üks väljakutse on mõista, kuidas on muutunud tarbijate käitumine seoses Covid-19 pandeemiaga ja kas need...
Dentsu Aegis Networkist saab dentsu
Rahvusvaheline agentuuride grupp Dentsu Aegis Network jätkab tööd dentsu brändi all. Uus bränd võetakse kasutusele kõigis 145 riigis, sealhulgas Eestis, kus dentsu...
Uued Dentsu Data Labs läbiviidud uuringute andmed toovad välja peamised erinevused kriisiga hakkama saamisel kolmes Balti riigis.
Märtsi lõpus, paar nädalat peale eriolukorra algust, otsustasime Dentsu ja Norstati koostööna teha uuringu, et paremini aru saada, kuidas ja kui paljusid...
Meedia tarbimine hakkab vaikselt stabiliseeruma
Dentsu Estonia on, alates riigis välja kuulutatud eriolukorrast, teinud ülevaateid meediakanalite tarbimise trendidest. Järgnevalt võtab Dentsu Estonia meediastrateeg Piia Pundi kokku, kuhu...