Uudised

Dentsu ja Norstati COVID-19 meediatarbimise uuringu 3. laine tulemused

Dentsu ja Norstati COVID-19 meediatarbimise uuringu 3. laine tulemused

Dentsu Data Labis viis oktoobrikuus taas läbi uuringu koostöös uuringufirmaga Norstatiga COVID-19 järelmõjude osas. Selgus, et  sügiskuudel on oluliselt muutunud tarbijate liikumisharjumused ehk eelistatakse varasemast enam jalgsi- või jalgrattaga liikumist ning meediatarbimine teinud olulise kasvu.   Kommenteerib dentsu uuringute juht Liisel Kalda...

Loe edasi
Dentsu Aegis Networkist saab dentsu

Dentsu Aegis Networkist saab dentsu

Rahvusvaheline agentuuride grupp Dentsu Aegis Network jätkab tööd dentsu brändi all. Uus bränd võetakse kasutusele kõigis 145 riigis, sealhulgas Eestis, kus dentsu...

Loe edasi